آرشیو دی ماه 1399

سايت خبري ساعت روز

هيات داوران در سال ۲۰۱۰ از نيروي بيش از حد استفاده كردند.

۲۰ بازديد
هيات داوران در سال ۲۰۱۰ از نيروي بيش از حد استفاده كردند.

يك هيات‌منصفه دادگاه فدرال در روز سه‌شنبه نشان داد كه پنج نفر از نمايندگان پليس دنور از نيروي بيش از حد خود در برابر يك واعظ خياباني آواره استفاده كردند. اعضاي هيات‌منصفه به خانواده ماروين t. بوكر نيز پس از آنكه نمايندگان او را با دست‌بند به دست گرفتند, در حالي كه دست‌بند به دست او دست‌بند زده بود, درگذشت. خانواده بوكر پس از اعلام حكم, اشك مي‌ريختند. من بالاخره براي برادرم عدالت داريم. وكيلي كه نماينده شهر دنور, توماس رايس بود, به اعضاي هيات‌منصفه گفت كه اقدامات نمايندگان در راستاي سياست‌هاي اداره پليس براي اداره يك زنداني جنگي بود. بنا بر اعلام نمايندگان, من بوكر, كه به حكم معتبر داشتن مواد مخدر دستگير شده بود, از دستورها پيروي مي‌كرد. او توسط نمايندگاني كه بالاي سر او بودند نگه‌داشته شده بودند, او را به دست نگه‌داشته بودند, دست‌بند به او دست‌بند زده بودند و او را با بي‌هوش كردن وي شوكه كردند. اين گزارش عوامل ديگري را در مرگ او شامل آمفيزم, يك قلب بزرگ و مصرف كوكائين اخير ذكر كرده‌است. دادستان‌ها از متهم كردن نمايندگان خودداري كردند. مقامات اداره پليس هرگز آن‌ها را منظم نكردند و گفتند كه براي نمايندگان منطقي است كه باور كنند كه مي‌تواند به كسي آسيب برساند و اين نيرو براي جلوگيري از اعطاي جوايز به ميليون‌ها نفر در پرونده مرگ به زندان ضروري است.


منبع

فيلم ويدئويي مردي را نشان مي‌دهد كه به او گفته شده‌بود كه ماسك صورت روي پيراهن كارمندان دلار را پاك مي‌كند.

۱۸ بازديد
فيلم ويدئويي مردي را نشان مي‌دهد كه به او گفته شده‌بود كه ماسك صورت روي پيراهن كارمندان دلار را پاك مي‌كند.

پليس در ميشيگان مردي را دستگير كرده است كه گفته است از پيراهن كارمند Dollar Tree براي پاك كردن بيني خود استفاده كرده است پس از اينكه به او توصيه شد كه بايد ماسك را در فروشگاه بپوشد. اين مرد وارد يك فروشگاه Dollar Tree در هالي شد, در حدود 55 مايلي شمال غربي ديترويت, تقريباً ساعت 1:30 بعد از ظهر. شنبه, پليس گفت: كارمند به مرد گفت كه مشتريان براي محافظت در برابر گسترش تاج ويروس بايد ماسك بپوشند تا وارد فروشگاه شوند, قانوني كه روي علائم روي درهاي ورودي ارسال شده است, طبق گفته پليس. مرد به سمت كارمند رفت و بيني و صورت خود را روي پيراهن خود پاك كرد, گفتن: "اينجا, من از اين به عنوان ماسك استفاده خواهم كرد,"پليس گفت: او قبل از عزيمت همچنان با صداي بلند و مختل كننده بود. اين حادثه در فيلم هاي دوربين امنيتي كه در صفحه فيس بوك اداره پليس هالي بارگذاري شده بود ، ضبط شد. پليس از كمك مردم در يافتن مظنون خواسته بود. در روز دوشنبه, پليس گفت كه آنها دستگير شده اند اما نام مظنون را فاش نكرده اند. همچنين روز دوشنبه در ميشيگان, مقامات يك زن را متهم كردند, پسر بزرگتر و همسرش در تيراندازي مهلك روز جمعه يك نگهبان امنيتي كه حاضر به ورود دخترش به يك دلار خانواده در فلينت نيست زيرا او ماسك پوشيده نبود. ميشيگان 43754 مورد تاييد شده از تاج ويروس را دارد, و حداقل 4،049 كشته, مطابق با آمار NBC News. اين چهارمين تعداد كشته شدگان در ايالات متحده پس از نيويورك ، نيوجرسي و ماساچوست است.


منبع

بانون: كليساي كاتوليك با پشتيباني DACA چون اين كشور به بيگانگان غير قانوني نياز دارد.

۲۰ بازديد
بانون: كليساي كاتوليك با پشتيباني DACA چون اين كشور به بيگانگان غير قانوني نياز دارد.

استيو بانون، استراتژيست سابق كاخ سفيد گفت كه كليساي كاتوليك رومي از تصميم رئيس‌جمهور دونالد ترامپ براي پر كردن كليساها انتقاد كرده‌است، "استيو بانون، استراتژيست سابق كاخ سفيد پس از اينكه به عنوان يكي از دستياران ارشد ترامپ در ماه گذشته بركنار شد، افزود كه كليساي كاتوليك" علاقه اقتصادي به مهاجرت نامحدود دارد ". راستي مي‌داني چرا؟ مي‌دانيد چرا؟ بانون به "۶۰ دقيقه" CBS گفت: " چون نمي‌توانند مشكلات موجود در كليسا را درك كنند، به بيگانگان غير قانوني نياز دارند." آن‌ها به بيگانگان غير قانوني نياز دارند تا كليساها را پر كنند. اين است - - در مواجهه با آن مشهود است، "بانون، كه كاتوليك است، ادامه داد:" آن‌ها يك منفعت اقتصادي دارند. دكتر استفان بانون، رئيس كاخ سفيد، روز سه‌شنبه در كنفرانس اقدام سياسي محافظه‌كار در بندرگاه ملي مريلند، مريلند، اعلام كرد: " آن‌ها به مهاجرت نامحدود، مهاجرت غير قانوني نامحدود و برنامه دوران اوباما كه به مهاجراني كه قبل از سال ۲۰۰۷ به آمريكا آمده‌اند تا در كشور بمانند، واكنش نشان مي‌دهد. در حالي كه كاردينال تيموتي Sessions، اسقف اعظم نيويورك، با انتقاد گسترده‌اي از جمله اعضاي برجسته كنفرانس كاتوليك Church.The كاتوليك كه در آن كشور محبوب ما تاسيس شد، اعلام كرد كه او به the و كليسا احترام مي‌گذارد، اما حفظ كرد كه عكس‌العمل آن‌ها به تصميم ترامپ "درباره دكترين" نيست.

حاكميت يك ملت را به دست آورد . و در اين رابطه , آن‌ها فقط يك فرد ديگر با عقيده , " بانون said.Dola " , در مصاحبه‌اي كه از " كانال كاتوليك " پخش شد , گفت : " من واقعا اهميتي نمي‌دهم كه تنها دليلي كه اسقف براي مهاجران قائل است براي اقتصاد است , زيرا ما مي‌خواهيم كليساهاي خود را پر كنيم و پول بيشتري بدست آوريم ." جيمز راجرز , افسر ارشد ارتباطات , در بيانيه‌اي گفت : " كتاب مقدس واضح است : مهاجران خوشامد گويي براي ايمان ما ضروري هستند و موضع طرفداري از مهاجرت براساس وفاداري به كلام خدا و احترام به روياي آمريكايي است . وي در سخنراني خود در مورد كليسا درست چند هفته پس

و كوك لوكس كلان " كاملاً وحشتناك " و گفت: " در جامعه آمريكايي هيچ جايي در جامعه آمريكا وجود ندارد. " بانون گفت: " اگر دوست نداريد چه كار مي‌كند و شما با آن موافق نيستيد, بايد استعفا دهيد. "


منبع

به روز رساني: موتورسواري در تصادف لوول كشته شد

۲۳ بازديد
به روز رساني: موتورسواري در تصادف لوول كشته شد

lowell - مرد 22 ساله Dracut در راه بازگشت به خانه از كار بر روي موتور سيكلت در شب يكشنبه در تصادف نزديك تقاطع بلوار پرينستون و خيابان وود كشته شد . استيون پلتير , 22 ساله , به عنوان پسر , برادر , برادرزاده , پسر عمو و يك دوست عزيز در رابطه با جمع‌آوري كمك‌هاي مالي كه در حافظه او ايجاد شده بود , به مدت كوتاهي پس از سقوط , در بيمارستاني در منطقه اعلام شد . او به خاطر جمع‌آوري كمك‌هاي مالي , هر روز و هر روز به طور كامل از دست خواهد رفت . گزارش‌هاي مربوط به سقوط موتور سيكلت در مناطق كوهستاني شهر در ساعت 9 : 45 بعد از ظهر روز يكشنبه به برنامه راديويي اورژانس رسيد . گزارش‌هايي مبني بر انجام تنفس مصنوعي بر روي اين مرد توسط آمبولانس وجود داشت كه او با آمبولانس از صحنه خارج شد . Marcela Dwork , يكي از سخنگويان دفتر دادستاني منطقه ميدل سكس , روز دوشنبه در ايميلي گفت كه Pelletier در حال سفر به سمت غرب بلوار پرينستون بود كه در نزديكي تقاطع خيابان وود تصادف كرد . براساس گزارش Dwork , تحقيقات در مورد اين سانحه همچنان در حال انجام است و توسط اداره دادستاني منطقه و اداره پليس لوول انجام مي‌شود . در صحنه تصادف شب يكشنبه , موتورسيكلت در طرف خود در بلوار پرينستون نزديك به 300 پا از تقاطع خيابان وود قرار داشت . يك رد آوار در پشت يك موتورسيكلت آسيب‌ديده باقي مانده بود . اداره ترافيك ريلي لوول درخواست انجام يك بازسازي تصادفي در محل سقوط كرد كه توسط نوار پليس مسدود شده بود . چند نفر از خانه‌هاي خود در آپارتمان پارك پرينستون در نزديكي پرينستون آمدند تا صحنه را تماشا كنند . حساب GoFundMe براي كمك به هزينه دفن Pelletier راه‌اندازي شده‌است . تا ساعت 9 بعد از ظهر روز دوشنبه , 285 نفر اهدا كننده بودند كه مجموعا of دلار را افزايش دادند . در صفحه حساب , عكسي از Pelletier او را در لباس Mill City City نشان مي‌دهد , كه يك دست هم‌تيمي او روي شانه‌اش قرار دارد . بر طبق صفحه توئيتر تيم , عقاب‌ها يك پاي حرفه‌اي و نيمه حرفه‌اي هستند .

تيم فوتبال انگلستان در ليگ برتر فوتبال انگلستان. بنا به نظر تويي‌تر، ماموريت اين تيم نه تنها در اين زمينه، بلكه در جامعه‌اي كه به آن خدمت مي‌كنيم، موفق است.Pelly يك برادر بزرگ بود براي خودم، تيم فوتبال، و همه! او هميشه لبخند بر چهره مردم مي‌گذاشت و من عاشق بازي كردن با او بودم. صفحه GoFundMe Pelletier.از آرون كورتيس در تويي‌تر @ aselahcurtis پيروي كنيد.

منبع

رئيس كاركنان كاخ سفيد مي‌گويد ترامپ حامي قانون در ميان خشونت‌هاي اعتراضي است .

۲۳ بازديد
رئيس  كاركنان  كاخ  سفيد  مي‌گويد  ترامپ  حامي  قانون  در  ميان  خشونت‌هاي  اعتراضي  است  .

واشنگتن - رئيس‌جمهور اوباما در مصاحبه‌اي با "ملاقات با مطبوعات" اظهار داشت: "به همين دليل است كه ما قوانين داريم و به همين دليل است كه ما يك سيستم قضايي داريم". و اگر شما مشكلي داريد، فرمانداران، ما مي‌خواهيم مطمئن شويم كه مي‌توانيم به شما كمك كنيم با آن مخالفت كنيم " به تظاهرات اخير در واشنگتن در هفته گذشته اعتراض كرد و منجر به ناآرامي‌ها شد كه در آن يك افسر پليس در across، ويسكانسين، پس از تيراندازي كشته شد كه منجر به كشته شدن دو نفر شد كه به طور خاص بستري براي اعتراضات در ماه‌هاي اخير بوده‌است.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.

او گفت: " در مورد اطمينان از اينكه پليس در زمان نقض حقوق اساسي مردم, زماني كه آن‌ها افراد غير مسلح را تيرباران مي‌كنند, پاسخگو باشد. " " اگر رئيس‌جمهور بتواند اين گفتگو را تشكيل دهد, من فكر مي‌كنم كه ما در فضايي بهتر هستيم. او دائماً در مورد اين كه آمريكا چه شكلي خواهد داشت صحبت مي‌كند. "


منبع

مردي كه به مدت 13 سال از زندان دوري كرد ، مي خواهد بيرون بيايد

۲۲ بازديد
مردي كه به مدت 13 سال از زندان دوري كرد ، مي خواهد بيرون بيايد

سي. لويي - كه به دليل خطاي دفتري از زندان اجتناب كرد و به مدت بيش از يك دهه از زندان اجتناب كرد, از قاضي ميسوري درخواست كرد كه آزادش كند. يك دادخواست كه توسط مايكل اندرسون در دادگاه بخش ايالت مي‌سي‌سي‌پي در روز سه‌شنبه ارائه شد, به دنبال نياز به اداره اصلاح ميسوري براي اعتبار بخشيدن به چند سالي است كه او از لحاظ فني, پس از يك اتهام سرقت مسلحانه در حومه شهر نيويورك, كه قبلاً توسط دادستان‌كل ايالت ميسوري پيشنهاد شده بود, براي زنداني كردن اندرسون دفاع كرد. وكيل ساكن فلوريدا در فلوريدا گفته بود كه به اين استراتژي بدبين است. وكيل پاتريك, وكيل گفت: " ممكن است راهي براي اين كار وجود داشته باشد. " او گفت: " براي من اهميتي ندارد كه او به خانه مي‌رسد, چه توسط زمين و چه توسط دريا. " يك سخنگوي وزارت اصلاحات فوراً به درخواست اظهار نظر در مورد دادخواست اندرسون واكنش نشان نداد. يك جلسه دادرسي كه به درخواست جديد در " چارلستون " برگزار مي‌شود, قرار است در " چارلستون " برگزار شود. او متعاقباً دوبار ازدواج كرد, چهار كودك را پرورش داد, به عنوان نجاري آموزش ديد و يك شركت بهبود در خانه را آغاز كرد. اندرسون هيچ تلاشي براي پنهان كردن هويت خود, پرداخت ماليات و بليت رفت و آمد در حالي كه يك راننده اتوبوس دولتي با نام " مايك اندرسون " و همسرش را به او نشان مي‌داد. اندرسون پس از كشف اين موضوع به زندان افتاد كه هرگز در سال y زنداني نشده بود.


منبع

پاپ بنديكت , پاپ پيشين , در طول مراسم در واتيكان ظاهر شد .

۱۹ بازديد
پاپ  بنديكت  ,  پاپ  پيشين  , در  طول  مراسم  در واتيكان  ظاهر  شد  .

پاپ فرانسيس از كاردينال‌ها خواست تا در طي مراسمي در روز شنبه كه پاپ بنديكت شانزدهم از زمان استعفاي خود در سال گذشته در مراسم پاپ شركت كرده بود, مردان معنويت و خدمت باشند. حضور او صحنه جالبي از يك پاپ سابق, يك پاپ سلطنتي و پاپ آينده بالقوه در كليساي كاتوليك رم را نشان مي‌داد. شانزده نفر از گماشتگان تازه به امپراطور حاضر پيوستند. فرانسيس در مدت دو هفته به عنوان اولين پاپ غير اروپايي انتخاب شد. او گفت: " كليسا … به شما, هم‌كاري, و حتي بيشتر مراسم عشاي رباني, با من و در ميان خود نياز دارد. " رويترز


منبع

بازيابي خطرناك اجساد در كوه اورست نگراني هاي كوهنوردان را بالا مي برد

۱۹ بازديد
بازيابي خطرناك اجساد در كوه اورست نگراني هاي كوهنوردان را بالا مي برد

كاتماندو، نپال - وقتي يك هلي‌كوپتر در كاتماندو در حالي كه جسد برادرش را حمل مي‌كرد، به گريه افتاد، يكي از صدها كوهنورد كه در هنگام تلاش براي صعود از كوه Everest.The جان خود را از دست دادند، تا هفته گذشته زماني كه يك تيم of Sherpa موفق شدند آن را همراه با دو نفر ديگر احيا كنند. But احمد بابا، يكي از مقامات رسمي ايالت بنگال غربي، تاييد كرد كه اما عمليات با ريسك بالا، با about دلار از وضعيت هندوستان در بنگال غربي، بحث‌هاي داغ در جامعه mountaineering درباره اخلاق به خطر انداختن جان بيشتر براي بازيابي اجساد از يكي از سخت‌ترين جاها بر روي زمين را برانگيخته است. اما ما بايد اين كار را براي خانواده‌ها انجام دهيم ". او گفت: " ما در نهايت توانستيم او را به خانه بازگردانيم." climbers كه تلاش مي‌كنند بلندترين كوه جهان را در نظر بگيرند، از هر تعداد از چالش‌ها، از جمله اكسيژن كم، دماي سرد، باده‌اي قوي و سقوط شيب، جان خود را از دست مي‌دهند. به گفته Ang Tshering از انجمن Mountaineering نپال: "از آنجايي كه يخ زده و پوشيده از يخ هستند، آن‌ها جان ۱۰ نفر ديگر را به خطر مي‌اندازند"، آن‌ها گفتند: " براي نجات دادن يك تن از كوه، آن‌ها جان ۱۰ نفر ديگر را به خطر مي‌اندازند."

۱۰۰ تا شايد ۲۰۰ جسد در كوه باقي بمانند. بسياري از افراد در شكاف‌هاي عميق عميق يا پوشيده از برف و يخ پنهان هستند، اما برخي از آن‌ها قابل‌رويت هستند و اسامي مستعار براي صعود به قله اورست (parkas - پياده)در نزديكي the متر ارتفاع دارند: Nepal كومار كه پيش‌تر در ماه مه پس از سقوط از مسير در مسير خود از قله كشته شد. مورفي گفت: "اين مكان مقدس و مكان خوبي براي استراحت است و گفت:" اين مكان مقدس و مكان خوبي براي استراحت است. او گفت: " اين مكان مقدس و مكان خوبي براي استراحت است. او گفت: " اين مكان مقدس و مكان خوبي براي استراحت است. Sherchan در سن ۸۵ سالگي از يك حمله قلبي مشكوك در طي his ndra شريشتا - EPAIt كشته شد. climbers از گروه نژادي كه براي centurie زندگي كرده‌است

دان ريچارد از نجات جهاني, يك آژانس مستقر در بوستون كه متخصص در كوهستان بود و شش نفر كه در سال جاري در قله اورست جان خود را از دست دادند و تنها جسد يك پزشك آمريكايي بر روي كوه باقي ماند, گفت: از كوهنوردان اغلب خواسته مي‌شود كه اين كار را توسط خانواده‌هاي افراد كشته‌شده انجام دهند. ريچارد گفت: " اگر براي بازيابي و انتقال بار سنگين تلاش مي‌كنيد, بسيار خطرناك‌تر از بالا رفتن است. " تيم ريكاوري با ريسك‌هاي مشابه كوهنوردان از جمله بيماري ارتفاع, تورم, سرمازدگي, هيپوترمي و همچنين تصادف مواجه است و برخي معتقدند كه اين تلاش خطرناك هنوز ارزش دارد. يك كوهنورد پاكستاني كه اولين فردي بود كه بدون استفاده از اكسيژن در بطري به اورست صعود كرد و بلندترين قله‌هاي جهان را بالا برد گفت: " هميشه بهتر است كه اجساد را پايين بياوريم. "


منبع

Goonies , بازيگر مرگبار زن سلاح به نام مري الن Trainor در 62 سالگي درگذشت .

۲۲ بازديد
Goonies  ,  بازيگر  مرگبار  زن  سلاح  به نام  مري  الن  Trainor  در 62  سالگي  درگذشت  .

هنرپيشه و بشردوست " مري الن ", كه در فيلم " سلاح مرگبار " ظاهر شد و مادر را در فيلم " مايكل " بازي كرد, مرد. او در سان‌فرانسيسكو متولد شد و به لس‌آنجلس نقل‌مكان كرد. او كار خود را در تلويزيون و فيلم آغاز كرد, كه با نقش الين در " باب افسانه " و " گري والش " در فيلم داستان آغاز شد. فارست مي‌گويد: " او همچنين در هر چهار فيلم " سلاح‌هاي كشنده " ظاهر شد, " جان‌سخت ۲ ", " به آينده قسمت دوم ". ام. او از ده‌ها علت حمايت كرد, از آموزش و امداد رساني به تحقيقات سرطان و آب سالم براي كشورهاي در حال توسعه در زادگاهش, كاليفرنيا, در ماه مي, اس. اي. اس. اي.


منبع

معاون كاليفرنيا در حمله غافلگيرانه به پاسگاه پليس عكس گرفت

۱۸ بازديد
معاون كاليفرنيا در حمله غافلگيرانه به پاسگاه پليس عكس گرفت

نويسنده : CHRISTOPHER weber لس‌آنجلس ( AP ) - معاون كلانتر كاليفرنيا در ناحيه سر تير خورد , اما يك مرد مسلح كه قصد آسيب رساندن يا كشتن پليس را داشت , روز چهارشنبه گفت كه آن‌ها در حال تحقيق هستند كه آيا ارتباطي با دو حمله مرگبار اخير به افسران وجود دارد يا خير . دفتر كلانتر سن لوييس Obispo در اعلاميه‌اي در اواخر شب چهارشنبه اعلام كرد كه مقامات به دنبال مي سون جيمز Lira 26 ساله از منطقه مونتري در ساحل مركزي هستند و او مسلح و خطرناك در نظر گرفته شد . بعد از زخمي شدن معاون بخش سان لوئيس Obispo در شهر كوچك پاسو Robles , پليس بر اين باور است كه تيرانداز يك گذرا را كشته‌است و سپس گريز شديد خود را از دست داده‌است . پليس به دنبال كمك مردم بود و عكس‌ها را از ويديوي نظارتي منتشر كرد كه اين مظنون مرد جوان مو سياه و ريش دار را نشان مي‌داد . كلانتر بخش San San , يان Parkinson Obispo گفت كه تيرانداز در حدود ساعت 3 : 45 صبح در سمت عقب پاسگاه پليس در Paso Robles , سن لوئيس Obispo شروع به تيراندازي كرد . افسران در آن زمان بودند و پنجره‌ها و يك در مورد اصابت گلوله قرار گرفتند , اما هيچ‌كس زخمي نشد . يك مامور اعزامي براي نظارت بر دوربين‌هاي امنيتي شاهد اين حمله بود و درخواست كمك كرد . به گفته Parkinson , اين نماينده زماني كه واكنش نشان داد و شريك وي او را به خطر انداخت و به آتش بازگشت , مورد اصابت قرار گرفت . او گفت كه معاون زخمي وضعيت جدي اما ثابتي داشت و گلوله‌اي در سرش جاي داشت . پاركينسون گفت : ما احساس مي‌كنيم كه اين يك شبيخون بود كه او برنامه‌ريزي كرده بود و قصد داشت كه افسران از بخش پليس بيرون بيايند و به آن‌ها حمله كنند . در حالي كه جستجو به دنبال اين مظنون , جسد مردي را در نزديكي خطوط راه‌آهن پيدا كردند , چندين بلوك آن طرف‌تر بود . به گفته پليس , اين گذرا 58 ساله كه نامش اعلام‌نشده است , زماني در فاصله نزديك در پشت سر گلوله قرار گرفت . پاسو Robles يك نقطه بسيار بعيد براي چنين خشونتي است . جمعيت شلوغ 175 مايلي ( 282 كيلومتري ) شمال غرب لس‌آنجلس مقصد گردشگري و محور صنعت شراب در ساحل مركزي كاليفرنيا است . خشونت از بين رفت .

پنج روز پس از يك مكان غيرمترقبه ديگر ، جامعه بن لوموند در ايالت سانتا كروز دورتر از شمال در سواحل كاليفرنيا ، صحنه كمين پليس بود. كلانتر سانتا كروز s Sgt. ديمون گوتزويلر ، 38 ساله ، در حمله اي كه گفته مي شود توسط يك گروهبان نيروي هوايي مسلح به بمب هاي خانگي ، يك اسلحه AR-15 و ساير سلاح ها انجام شده ، كشته و معاون ديگري زخمي شد. كلانتر جيم هارت ، شهرستان سانتا كروز گفت كه مظنون ، استيون كاريلو ، قصد كشتن افسران را دارد. اف بي آي در حال تحقيق است كه آيا كريلو ، 32 ساله ، با قتل يك افسر امنيتي فدرال كه در اعتراض به وحشيگري پليس در 29 مه در خارج از دادگاه ايالات متحده در اوكلند تيراندازي شده است ، ارتباط دارد. FBI همچنين در تحقيقات خود در مورد تيراندازي كه معاون دو ساله را در شرايط جدي قرار داده است ، به بخش هاي San Luis Obispo و Paso Robles كمك مي كند. پاركينسون گفت ، او از جنگل خارج نيست ، همانطور كه پزشكان براي من توضيح داده اند. وي گفت كه هيچ ارتباط مشخصي بين آخرين تيراندازي و دو مورد ديگر وجود ندارد اما با گذشت زمان تحقيقات مي تواند به آنجا منجر شود. پاركينسون گفت ، معاون ، كه مشخص نشده بود ، و شريك زندگي وي هنگام نزديك شدن به ايستگاه ، شليك گلوله اي شنيد و از ماشين خارج شد تا جستجو كند اما مظنون را تا زمان شروع آتش سوزي نديد. معاون شريك موفق شد او را در پشت ماشين گشت ايمني كند. معاون زخمي آگاه بود و موفق به راديو شد كه وي تير خورده است. پاركينسون گفت هيچ واقعه محلي يا دستگيري قريب الوقوع وجود ندارد كه ممكن است باعث خشونت شود. وي همچنين گفت كه محققان نمي دانند كه آيا اين حمله به تورم خشم در سراسر كشور در پليس به دليل قتل جورج فلويد توسط افسران مينياپوليس مرتبط است. او مرگ فلويد را ناعادلانه و وحشتناك خواند. وي گفت كه مي بينيد چه اتفاقي در سطح ملي مي افتد ، شورش ها را مي بينيد ، غارت را مي بينيد ، مي بينيد كه اعمال خشونت آميز در آنجا رخ مي دهد كه به طور طبيعي در نتيجه آن ترس وجود دارد. بنابراين تلاش براي آرام كردن جامعه هدف ما بوده است. ___ نويسندگان آسوشيتدپرس جان آنتزا

k و رابرت جابلون در لس آنجلس در اين گزارش نقش داشتند.

منبع