قطار Amtrak به سرعت به عنوان منحني Approached: NTSB در نظر گرفته شد: NTSB

۱۷ بازديد
قطار Amtrak به سرعت به عنوان منحني Approached: NTSB در نظر گرفته شد: NTSB

قطار Amtrak كه اين هفته در شمال فيلادلفيا سقوط كرد ، شتاب مي گرفت تا اينكه با نزديك شدن به منحني كه در آن حركت مي كرد ، در طول مسير با بيش از دو برابر سرعت حركت مي كرد, محققان ايمني گفتند پنجشنبه. روبرت سوموالت, عضو هيئت ملي ايمني حمل و نقل, به خبرنگاران گفت كه محققان هيچ تصوري ندارند كه چرا قطار منطقه اي شمال شرقي Amtrak 188 خيلي سريع مسابقه مي داد — آزمايشات و بازرسي هاي اوليه نشان مي دهد كه قطار به موقع بوده و هيچ مشكلي در چراغهاي جلو آن وجود ندارد, سيگنال هاي آن يا مسير. حداقل هشت نفر در قطار سه شنبه شب كشته شدند, و تعداد بيشتري از 243 نفر در هواپيما زخمي شدند. سوموالت گفت كه محققان توانسته اند جدول زماني از لحظات منتهي به درگيري را بر اساس ضبط كننده تصوير قطار جمع كنند, كه در جلوي لوكوموتيو است. يك دقيقه و پنج ثانيه قبل از پايان ضبط, قطار با سرعت 70 مايل در ساعت حركت مي كرد — و بعد سرعت گرفت, وي گفت: در 43 ثانيه قبل از پايان ضبط, قطار تا 80 مايل در ساعت بود. چند ثانيه بعد, 90 مايل در ساعت حركت كرد. 15 ثانيه بعد از آن, 100 مايل در ساعت صعود كرد, قبل از اينكه مهندس براندون بوستين ترمز اضطراري را درگير كند."چند ثانيه به نوبت, مي ديديم قطار تقريباً 10 درجه به سمت راست كج مي شود و سپس ضبط خالي مي شود,"Sumwalt گفت. تماشاي خبره شبيه سازي نحوه كند كردن قطار 15 مه, 201503: 02 رمز و راز بزرگ اين است كه آيا قطار به تنهايي سرعت مي يابد يا به دليل كاري كه مهندس قطار ممكن است انجام داده باشد, او گفت.Bostian, 32, در ميان مجروحان بود و هنوز با محققان NTSB صحبت نكرده است — اما انتظار مي رود طي چند روز آينده اين كار را انجام دهد, سوموالت گفت.سوموالت گفت: "ما مي خواهيم حساب او را از آنچه او به ياد مي آورد منجر به آن واقعه غم انگيز بدانيم ، و سپس مي توانيم سؤالات خاصي را شروع كنيم." اين مي تواند دشوار باشد - وكيل بوستين چهارشنبه شب به ABC News گفت كه موكل وي "يادآوري ندارد. از حادثه.سوموالت گفت: "آنچه مسلم است ، t است

در صورتي كه مسير خط‌آهن 188 نفر از ريل خارج‌شده و در عين حال يكي از alt U.S. و ديگر مقامات NTSB اين فرصت را به دست اورده باشند - در زماني كه بودجه راه‌آهن تحت حمله lobbyists railroad قرار گرفته باشد , گفت : " يكي از چهار چيز ( كنترل آموزش مثبت ) براي جلوگيري از the derailments طراحي شده‌است . بنابراين ما در اينجا به يك وضعيت overspeed نگاه مي‌كنيم كه خط ريل را از خط خارج كرد . من با اطمينان


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.