
با برگزاري مراسم اسكار، مشخص نيست كه افراد رنگي هنوز در هر جنبه از مناظر هاليوودي به شدت تحتتاثير قرار ميگيرند. آنچه كه در گزارش گوناگوني در مورد تنوع هاليوود امسال از بخش علوم اجتماعي UCLA صورتگرفته است، اين است كه اين صنعت در نهايت نشانههايي از "داستان قديمي"، شروع جديد " را نشان ميدهد، كه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و برنامههاي تلويزيوني ۱،۳۱۶ كه در طول فصل ۲۰۱۶ - ۱۷ پخش و پخش شد را نشان ميدهد. اين گزارش نشان ميدهد كه بيشترين دستاورد براي زنان و افراد رنگ براي فعالان در سراسر طيف هاليوود، اعم از فيلم گرفته تا ديجيتال (يا پخش)، و همچنين نشان دادن نمايشهاي تلويزيوني و تلويزيون كابلي و از طريق نمايشهاي واقعيت است. براساس اين گزارش، افراد رنگ ۱۹ درصد از فيلمهاي برتر سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دادهاند كه يك افزايش قابلتوجه از وضعيت ۱۳.۹ درصد در سال ۲۰۱۶ است. در اين گزارش آمدهاست: "به رغم اين واقعيت كه اين پروژهها مجموعا بيش از ۱۱ درصد از جمعيت آمريكا را در سال ۲۰۱۷ منتشر ميكنند"، به رغم اين واقعيت كه اين پروژهها به طور جمعي در زمره فقيرترين اجرا كنندگان قرار دارند، "دكتر Darnell هانت" كه به عنوان رئيس بخش علوم اجتماعي در UCLA عمل ميكند و همچنين جوايز امي، يك كاتاليزور مهم براي جرقه تنوع بيشتر در صنعت است. به همين دليل است كه اين مطالعه پيش از اسكار عرضه ميشود و همه درباره the صحبت ميكنند.
هانت, يكي از سه نويسنده اين گزارش, به سي. اي. اگر پروژههاي مختلفي را از دريافت جوايز حذف كنيد, بايد گفت كه آنها كيفيت يكساني ندارند و استوديو و شبكه آنها ميخواهند با پروژههاي باكيفيت مرتبط باشند. تنوع در اين گزارش از نمودار مستند سازي دفاتر صندوق جهاني و رتبهبندي تلويزيوني استفاده ميكند تا استدلال كند كه تنوع براي خط پايين هاليوود ضروري است. اين گزارش امسال " پلنگ سياه " را بررسي ميكند. با اين حال, يافتههاي اين گزارش حاكي از موفقيت اين فيلم نامزد جايزه اسكار بودهاست. به عنوان مثال, براساس اين مطالعه, " اقليتها اكثريت فروش بليط را براي پنج فيلم برتر در قرقيزستان به حساب ميآوردند. " جنگ ستارگان: آخرين جدي " با جان مك كين به عنوان يكي از ستارگان آن و اف. جايزه " سرنوشت عصباني " كه توسط ون ديزل و دوين " راك " جانسون اجرا ميشد, در زمره بهترين فيلم برنده جايزه اسكار بهترين فيلم برنده جايزه اسكار بهترين كارگرداني بود. آمار گيشه فروش بزرگ شاخصي براي موفقيت اسكار نيست, اما اين يك معيار مهم در تنوع هاليوودي است. اما تلويزيون, اين گزارش ميگويد, با سرعت بيشتري پاسخ ميدهد, هشت نفر از بهترين نمايشهاي تلويزيوني كه در ميان همه بينندگان نمايش نوشته شده بودند, نمايشي بودند كه حداقل در اقليت بود. " اين ما " در nbc بوديم ".
y "Empire" در فاكس و "آناتومي گري" در ABC. همچنين ، تعداد نمايش هاي ايجاد شده توسط افراد رنگي "بين فصل هاي تلويزيوني 2011-2012 و 2016-2017 بيش از دو برابر شده است از 4.2 درصد به 9.4 درصد."و در حالي كه نامزدهاي امي ، مانند نامزدهاي اسكار ، براي بازيگران غير سفيد پوست و نمايش هاي غير سفيد به رهبري نيز سرازير نشده اند ، هانت نسبت به رشد تلويزيون در تنوع روي صفحه خوش بين تر است. براي هانت ، روند ملت براي تبديل شدن به يك كشور اكثريت اقليت در تقريباً سه دهه ، همراه با فناوري ، در قلب اين تغيير است.هانت گفت: "من فكر مي كنم كه اكنون در قلمرو جديد هستيم.". "من فكر مي كنم بازگشت تلويزيون به آنچه كه بود سخت است. من فكر مي كنم كه تلويزيون مجبور است همزمان با تغيير فناوري ، تغيير جمعيتي را تصديق كند. پخش ويدئو و در صورت تقاضا [خدمات] واقعاً همه چيز را تغيير داده است."تنوع پشت دوربين اما به همان اندازه كه اخبار جلوي دوربين است ، هانت نگران پيشرفت صنعت در پشت دوربين است. براساس اين گزارش ، درصد نويسندگان رنگي كه در فيلم هاي برتر به آنها اعتبار داده شده است "در طي هفت سال مورد بررسي در اين مجموعه گزارش مسطح بوده است - 7.6 درصد در سال 2011 و تقريباً يكسان 7.8 درصد در سال 2017."كارگردانان رنگ فيلم هنوز 3 تا 1 كمتر نماينده هستند ، در 12.6 درصد از نويسندگان فيلم نيز 5 تا 1 ، 7.8 درصد بسيار كم است و در حالي كه اعداد در تلويزيون به طور متناسب جمعيت متنوع كشور را نشان نمي دهد ، تعداد آنها بيشتر است. اميدوار كننده. با وجود "مسطح بودن" براي سه فصل گذشته تلويزيون ، سازندگان نمايش رنگ در تلويزيون كابلي در فصل 2016-2017 به 11.2 درصد افزايش يافت. بيشترين سود در تلويزيون هاي ديجيتال يا جريان مانند Netflix و Amazon Prime است ، جايي كه سازندگان نمايش رنگ از "فقط 6.2٪ در سال 2013-14 به 16.5٪ در [فصل] 2016-17 [فصل] پريدند.واقعيت اين است كه كارگردانان رنگ كمتر از 11 درصد از قسمت ها را براي 61 درصد از اسكريپت ها راهنمايي مي كنند
نمايش هاي خسته شده روي كابل."براي من ، واقعاً ، تنها سؤال اين است:" آيا هاليوود در پشت دوربين اكنون به آنچه در جلوي دوربين اتفاق مي افتد تنظيم مي شود ، به اين معني كه آنها شروع به باز كردن اتاق هاي نويسندگان و جذب بيشتر افراد رنگي مي كنند?زيرا باز هم ، اين تعداد بسيار كمتر از آنچه بايد باشد.به گفته هانت ، اين امر ضروري است ، بنابراين "داستانهايي كه به آنها گفته مي شود بيشتر با تجربيات گروههاي مختلف در آمريكا طنين انداز مي شوند [زيرا] اين همان چيزي است كه مردم از آنها درخواست مي كنند.هانت گفت: "و پاداش ها بسيار زياد است. "وقتي اين كار به درستي انجام شد ، نمايش ها خاموش مي شوند و بازديدهاي بزرگي دارند."براي جيسون بلوم ، تغيير صنعت ضروري است. موفقيت چند ميليارد دلاري وي در شركت توليدي خود با عنوان BlumHouse با ايجاد هرچه بيشتر بازيكنان متنوع ساخته شده است. او فيلم نامزد اسكار اسپايك لي "BlacKkKlansman" و نامزد اسكار "جردن پيل" را بيرون آورد."پذيرش جايزه سينما پيشتاز در دهمين جوايز سالانه انجمن منتقدين فيلم آفريقايي آمريكايي در فوريه. 6 در لس آنجلس ، وي از استخدام افرادي كه بهترين مهارت در كار خود هستند و شبيه به دنياي در حال تغيير ما در آن زندگي مي كنند ، حمايت كرد.وي به جمع گفت: "ما كارگردانان متنوعي را براي كسب جوايز استخدام نمي كنيم.". و باري جنكينز. ما زنان را استخدام نمي كنيم زيرا اين كار درستي است. ما تنوع را استخدام مي كنيم زيرا بهترين ها را استخدام مي كنيم. ما تنوع را استخدام مي كنيم زيرا اين براي تجارت ما بسيار عالي بوده است. ما سالها فيلم و نمايش تلويزيوني داشتيم كه توسط افرادي كه شبيه من هستند ، جمع شده است. وقت آن است كه هنرمندان جلوي و پشت دوربين مانند جهان به نظر برسند."شايد كوئينسي جونز افسانه اي ، آهنگساز و تهيه كننده" بنفش رنگ "كه در آن شب نيز مورد تقدير قرار گرفت ، وضعيت صنعت امروز را به بهترين وجه خلاصه كرد.وي گفت: "ما از زماني كه من آهنگساز جوان فيلم در شهر بودم ، وقتي چهره هاي رنگي را در كميساران استوديو نديديد ، جهنم طولاني داريم.". "ما مدت طولاني است
اما ما هنوز راه طولاني و طولاني براي رفتن داريم و از فيس بوك، توييتر و اينستاگرام پيروي ميكنيم.
منبع