پس از تيراندازي به مدرسه، صدها نفر در يك برنامه مسلحانه در نزديكي ميامي شركت كردند.

۱۱ بازديد
پس از تيراندازي به مدرسه، صدها نفر در يك برنامه مسلحانه در نزديكي ميامي شركت كردند.

MIAMI - صدها نفر در the در اينجا براي يك نمايش اسلحه بزرگ كه درست سه روز پس از تيراندازي در دبيرستان Marjory داگلاس داگلاس در كم‌تر از ۵۰ مايلي شمال برگزار شد, جمع شدند. بسياري از دانشجويان و كاركنان روز چهارشنبه در حالي كه Nikolas كروز, دانشجوي سابق كه بر روي زمين كار مي‌كرد, به غرفه ۵۰۰ غرفه آمدند, كه در آن ۱۷ دانشجو و كاركنان در روز چهارشنبه كشته شدند. او انتظار دارد كه تعداد زيادي از مشتاقان اسلحه در اين رويداد تيراندازي كنند كه پس از تيراندازي به مدرسه در Parkland فلوريدا, يك نمايش اسلحه در MiamiFeb برگزار مي‌شود. طبق يك مطالعه تحقيقاتي كه در ماه اكتبر توسط دانشگاه جنوب فلوريدا انجام شد و " massacres.Orga: ", رئيس دانشگاه فلوريدا, اظهار تاسف خود را نسبت به اين تيراندازي اعلام كرد: " چرا بسياري از مردم عاشق حقوق حيوانات هستند ". اين يك احساس است كه نيمي از مردم فلوريدا با اين كار موافق هستند. ممكن است فرزندان من, نوه‌هاي من ", در فلوريدا به عنوان يكي از ضعيف‌ترين كشورها در هنگام مواجهه با محدوديت‌هاي اسلحه توصيف شوند, اما ۲۱ براي خريد يك واقعيت handgun.That واقعي يك مشكل خيره‌كننده است, كه برخي ساكنان خشمگين مي‌گويند بايد مورد توجه قرار گيرند."

هنگامي كه او اعلام كرد: " اگر مي‌خواهيد قوانين اسلحه را در بخش‌هايي از جنوب فلوريدا حفظ كنيد، هيچ نشانه‌اي از تغيير آب و هوايي در منطقه ميامي ديد وجود ندارد. در حالي كه ممكن است يك تغيير آب و هوايي بر روي بحث مسلحانه در بخش‌هايي از جنوب فلوريدا داشته باشد، هيچ نشاني از تغيير آب و هوايي در منطقه "براوارد" در "ميامي ديد" وجود ندارد. او در حالي كه در خارج از تاكتيكي طلوع و Ammo ايستاده بود گفت: "متاسفانه با قانون اسلحه موافق نيستم" او گفت: "من با قانون اسلحه موافق نيستم" او گفت: "من با قانون اسلحه موافق نيستم" او گفت: "من با قانون اسلحه موافق نيستم" او گفت: "اگر پول داشته باشيد، مي‌توانيد يك تفنگ برداريد"، مشتاقان حقوق در اين نمايشگاه هستند.

argely با اشاره به نقص‌ها از سوي FBI و مدارس بخش براوارد در بخش براوارد , ممكن است چند ماه پيش مرتكب اين كار شده باشند " آيا راه حلي براي اين كار وجود دارد ? Moroe مي‌گويد : " از شغل خود پيروي كنيد .


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.