در Ayer - شرلي منطقه‌اي, تنوع و گروه برابري به دنبال اعضا هستند.

۱۲ بازديد

shirley از آنجايي كه دولت به دنبال پرداختن به تنوع و برابري در مدارس عمومي خود است, از طريق اقدامات staffing و وسايل ديگر, و با بخش عمده‌اي از بودجه دولتي كه احتمالاً به اين هدف اختصاص داده مي‌شود, به طور خاص به موقع به نظر مي‌رسد.اين اطلاعات كه عضو كميته قديمي مدرسه جويس Reischutz در اواخر سال جاري در جلسه انجمن كميته‌هاي آموزشي ماساچوست به دست آورد، كه او امسال به نمايندگي از طرف هيات‌مديره شركت كرده بود، Reischutz را بر آن داشت تا ايده فرعي و ايده فرعي كميته فرعي را به همكاران خود ارائه دهد و هفته گذشته يك جلسه آزمايشي برگزار كند.حدود شش نفر از زناني كه براي گردهمايي اول بيرون آمدند، از جمله مورفي ديدگاه‌هاي خود را در مورد هدف و قلمرو اين گروه جديد به اشتراك گذاشتند و حتي در مورد آيتم‌هاي عملي كه ممكن است در نهايت با هييت مديره مدرسه انجام شود، زياد تحقيق نكرده اند.آن‌ها همچنين درباره برخي از مسائلي كه به آن‌ها مربوط مي‌شود صحبت كردند.مورفي گفت: "دختر نوجوان او، " يك دختر قهوه‌اي‌رنگ هرگز نمي‌تواند معلم داشته باشد كه شبيه او باشد."Erica Spann گفت كه او نگراني‌هاي مشابهي براي دخترش، يك دانشجو در مدرسه متوسطه Ayer شرلي داشته‌است. او خود را سياه‌پوست و بومي آمريكايي و محصول سيستم مدارس بومي توصيف كرد و حدود ۲۰ سال پيش، هنگامي كه در دبيرستان بود، يك داستان را از تجربه خودش به اشتراك گذاشت.او گفت كه يك معلم تاريخ روزي يك F روي يك كاغذ به او داد و ادعا كرد كه بعيد است بداند كه "كلمات پيچيده" او از آن استفاده كرده‌است. Spann رفتارهاي كليشه‌اي را براساس اظهارات معلم مورد سرزنش قرار داد. او گفت كه مادر او به زودي اين مساله را حل و فصل مي‌كند، اما او نمي‌خواهد دخترش، كه آميزه فرهنگي او نيز شامل كريول و Puerto Rican مي‌شود تا با ديسك مواجه شود

تقليد. اسپن در مورد تجربه خود گفت: "اين تجاوز كلان بود ، اما نمونه هاي كمتري نيز وجود دارد. از نظر او ، ممكن است مشكلي باشد كه هرگز به طور كامل از بين نرفته است. ريشوتز بحث را به اين نكته هدايت كرد. وي گفت: "ما نمي خواهيم وارد داستان هاي شخصي شويم.". او گفت ، هدف امشب سازماندهي ، ايجاد چارچوبي براي كميته فرعي جديد بود. با استناد به غذاهاي آماده كنفرانس MASC ، ريشوتز مبناي تشكيل كميته را مجددا تأكيد كرد. وي گفت: "تمركز موضوع تنوع بود.". برخي از بلندگوهاي عالي وجود داشتند." اجماع اين بود كه يك آرايش "ايده آل" براي گروه جديد ممكن است صداي دانش آموزان را اضافه كند ، شايد به عنوان اعضاي وابسته ، و شامل كارمندان مانند روانشناس مدرسه ، شايد يك افسر پليس Ayer يا Shirley يا افسران منبع مدرسه باشد كه با دانش آموزان همكاري مي كنند. اين يك كار در حال انجام است. پس از برخي موارد در مورد برنامه هاي جلسه ، تعداد كمي از آنها گفتند كه مي توانند متعهد به عضويت تمام وقت كميته فرعي باشند. اما آنها مي توانند تغيير كنند ، آنها موافقت كردند و اميدوارم جامعه پاسخ دهد. مورفي گفت: "شما مجبور نيستيد در مدارس بچه دار شويد.". نتيجه نهايي اين بود كه آنها در مورد پارامترهاي اساسي براي كميته فرعي D E كه يك عنوان كار در اين مرحله است ، توافق كردند. به عنوان مثال ، اين يك ظرفيت مشاوره براي هيئت مديره مدرسه منتخب شش نفره خواهد بود و از نه عضو تشكيل مي شود (شايد بيشتر ، بسته به پاسخ) و نماينده كميته مدرسه را شامل مي شود. ريشوتز گفت ، همه جلسات عمومي خواهد بود و طبق قوانين موجود در جلسه علني برگزار مي شود ، كه بخشي از آن شامل برنامه هاي ارسال 48 ساعت قبل در هر دو شهر و در وب سايت منطقه مدرسه است. ريشوتز گفت ، نماينده تعيين شده نتايج را به طور مرتب به هيئت مديره گزارش مي دهد و توصيه هايي را ارائه مي دهد ، كه برخي از آنها ممكن است مواردي را براي ورود به بودجه در نظر بگيرد. جلسه بعدي براي ژانويه تعيين شده است. 29 ساعت 7 بعد از ظهر. در كتابخانه مدرسه ميانه Ayer Shirley. عمومي است و براي همه باز است. دوستان خود را بياوريد!

مورفي گفت: " مورفي گفت.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.