
هيچكس به دنبال يك تاخير پرواز طولاني , تحويل دير پايين و يا ساعاتي كه داخل يك هواپيما در جاده آسفالت به سر ميبرد , به نظر نميرسد . استوارت Kritz از ملويل , نيويورك , گفت : " از ماه مه , مسافراني كه يك نوع خدمات بيمه مسافرتي را خريداري كردهاند , در روز سوم ماه مه براي هر يك از ما 1000 دلار هزينه دريافت كردند , و از ساعت 2 بعد از ظهر روز بعد , هزينه سفر ما از نيويورك به فونيكس تا حدود 76.9 درصد كاهش پيدا كرد . اين سياست تا سال بركشاير Hathaway محافظت از سفرهاي شهري تنها 25 دلار در هر سفر خانگي هزينه دارد . اگر يك تاخير پرواز منجر به يك اتصال از دست رفته و 1000 دلار شود , بيمه به هر مسافر 50 دلار ميپردازد اگر تاخير پرواز منجر به يك اتصال از دست رفته و 1000 دلار شود اگر يك تاخير در جاده بيش از دو ساعت باشد . جان
در اين تحقيق با استفاده از روش پيمايش و با استفاده از روش نمونهگيري تصادفي چند مرحلهاي صورتگرفته است. خدمات يك راهنماي مسافرتي براي كمك به شما در اين زمينه وجود دارد. scott برايان, مدير فروش بيمه مسافرتي كه در برنامههاي ديگر ديده نميشود گفت: " پوشش براي ماندن در باند آسفالت چيزي نيست كه در برنامههاي ديگر ديده نشود. " او ميگويد: " آنها در شكستن اين قالب كار بزرگي انجام دادهاند. " او در حال حاضر در اختيار مشتريان خود نيست. گريس گفت: " من آنچه را كه آنها انجام ميدهند دوست دارم, اما من منتظر محصول بعدي هستم. " " محصولي كه آنها اكنون دارند ممكن است براي مسافر تجاري بهتر كار كنند, اما من ميخواهم لغو سفر و مزاياي ديگر را ببينم كه با بازار وسيع فراغتي كه در آن زندگي ميكنيم بهتر شود. وي در حال حاضر در آمريكا در دسترس است. اين شركت قصد دارد تا پوشش را, با هزينه هر سفر بالاتر, تا پروازهاي بينالمللي ظرف چند روز آينده, گسترش دهد. طرحي كه چندين پرواز را با تخفيف پوشش دهد ميتواند توسط سقوط ارائه شود. هزينه پايين, سهولت استفاده و دسترسي دقيقه آخر [اجازه دادن به مشتريان براي خريد بيمه سفر تا يك ساعت قبل از عزيمت برنامهريزيشده, بايد تاخت و تاز عمدهاي را با مسافران مرتبط با فنآوري امروز ايجاد كند. حدود ۹۰ درصد از مسافران آمريكايي نوعي بيمه مسافرتي را خريداري ميكنند و در يك بررسي اخير توسط انجمن بيمه مسافرتي ايالاتمتحده, ۹۹ درصد از پاسخ دهندگان كه بيمه را بيمه ميكنند گفتند كه اين كار را براي سفرهايي كه براي هر نفر يا بيشتر انجام ميدهند انجام ميدهند. " هزينه بالاي بيمه سفر و ناراحتيهاي تسليم ميتواند مصرف كنندگان را از سياستهاي خريد بترساند. " اما هزينه پايين, سهولت استفاده و دقيقه آخر
اگر به مشتريان اجازه دهند تا يك ساعت قبل از سفر برنامهريزيشده خود، بيمه مسافرتي را خريداري كنند، بايد تاخت و تاز اساسي را با مسافراني كه از نظر فنآوري ارتباط دارند انجام دهند."
منبع