وكيل سابق هاروارد چهل سال حبس در زندان براي زن Abducting مي‌گيرد

۶ بازديد
وكيل سابق هاروارد چهل سال حبس در زندان براي زن Abducting مي‌گيرد

ساكرامنتو ، كاليفرنيا. — يك زن كاليفرنيايي كه به همراه دوست پسرش مواد مخدر گرفته شده بود و سپس از خانه خود بيرون كشيده شده بود ، در شهادت عاطفي "جهنم كه ما زنده مانده ايم" را توصيف كرد قبل از اينكه آدم ربايي وي به جرم 40 سال زندان محكوم شود ، چنان دقيق و عجيب است كه پليس در ابتدا آن را رد كرد. به عنوانفريب."شما با من مثل يك شي رفتار كرديد, يك اسباب بازي, يك حيوان,"دنيس هوسكينز به آدم ربايي خود گفت, متيو مولر, يك وكيل آموزش ديده دانشگاه هاروارد كه در ماه سپتامبر گناهكار بود ، توصيف كرد. هوسكينز دو روز شكنجه جسمي و رواني را كه پس از تحمل مولر تحمل كرد ، پس از آنكه مولر دو سال پيش او را از خانه و دوست پسرش در منطقه خليج سان فرانسيسكو گرفت ، توصيف كرد.وي گفت: "من هنوز هر شب كابوس دارم.". "خواب براي من استراحت نيست. اين يك ماشه است."دوست پسر او ، هارون كوين ، كه در هنگام آدم ربايي محدود و مواد مخدر بود ، گفت" او نمي تواند و هرگز يكسان نخواهد بود."متيو مولر در يك عكس رزرو پليس از ژوئن سال 2015 ، پس از دستگيري به اتهام سرقت و حمله. اداره پليس دوبلين از طريق APU.S. قاضي ناحيه تروي نونلي اين آدم ربايي را "جنايتي فجيع ، ظالمانه ، وحشتناك" خواند زيرا او مولر را 39 ساله محكوم كرد. او با حبس ابد روبرو شده بود ، اما دادستان موافقت كرد كه 40 سال را در ازاي ادعاي گناه خود توصيه كند. در دادگاه ، مولر گفت كه وي به دليل "درد و وحشت" ناشي از وي "از شرم بيمار شده است". او كه بسته به لباس پرتقال پرتقال بود ، مستقيم به جلو نگاه كرد و هيچ احساسي از محكوميت خود نشان نداد."او همدلي ندارد. من فكر نمي كنم كه او توانايي اين كار را داشته باشد ، "مادر كوين ، ماريانا كوين ، پس از صدور حكم گفت. او گفت حكم حبس ابد بهتر خواهد بود" زيرا آنها هرگز مجبور نخواهند شد كه ديگر نگران او باشند ، اما دوباره او مي رود. براي مدت طولاني ، طولاني و طولاني در زندان باشيد."توماس جانسون ، وكيل مدافع ، براي حكم 30 ساله استدلال كرد ، گفت كه موكل وي به عنوان مانيك و افسردگي تشخيص داده شده است و با درمان مناسب مي توان آن را ترميم كرد."آنها مي خواهند كه او يك هيولا براي رسيدن به او باشد

۴۰ سال. بسيار خوب. دادستان‌ها گفتند كه پس از اينكه hearing.Mull از يك هواپيماي بدون سرنشين كنترل از راه دور براي جاسوسي در Huskins و كويين استفاده كرد, به قاضي sardonically.He گفت كه قبل از اينكه او وارد خانه Vallejo شود با يك تفنگ تقلبي به خانه آن‌ها اصابت كرد و آن‌ها را وادار به نوشيدن يك مايع - كرد. هنگامي كه مولر به او ملحق شد و او را به مدت دو روز در زادگاهش Lake Tahoe گرفت و او را به مدت دو روز در زادگاهش her Huskins در conference, July جوري / Vallejo Times - هرالد از طريق آسوشيتد پرس ضبط كرد. اما Huskins در يك دادگاه علني با بسياري از رسانه‌ها صحبت كرد و مكرراً در مورد اين پرونده در گذشته صحبت كرده‌است. سخنگوي دفتر دادستاني ايالات‌متحده, جيمز Horwood, گفت كه اين دفتر در حال حاضر در حال برنامه‌ريزي براي تماس با FBI و ديگر سازمان‌هاي مجري قانون است, اگرچه او گفت كه او هنوز هم مي‌تواند با FBI تماس بگيرد و بعد از اين آدم‌ربايي, مولر از يك نشاني پست الكترونيكي براي ارسال پيام‌هايي به گزارشگر سانفرانسيسكو استفاده كرد كه ادعا مي‌كرد كه Huskins توسط تيمي از نخبگان سياسي ربوده شده‌است.

دستور ls، كه در آن يك زن گم مي‌شود و بعد از آن دروغ است كه پس از اينكه مولر در تلاش براي سرقت در منطقه خليج ديگري دستگير شد، در مورد ربوده شدن يك زن دروغ گفته و سپس دروغ گفته مي‌شود. مقامات گفتند كه يك تلفن همراه پيدا كرده‌اند كه به مولر گفته مي‌شود و جستجوي بعدي يك ماشين و خانه مدرك را پيدا كرده‌است، از جمله يك كامپيوتر به نام مولر كه از كويين دزديده شده‌است و وكيل‌مدافع disbarred را به پليس abduction.Vall ejo متصل كرده‌است. پليس از آن زمان عذر خواهي كرده‌است. مولر كه به طور مستقيم به مولر گفته بود: "آن‌ها در حال بررسي براي تو هستند" به مولر گفت: " آن‌ها براي تو چك نمي‌كنند." وكيل دادگستري آمريكا فيليپ talbert در بيانيه‌اي گفت: "او در سال ۲۰۱۵ مجوز قانوني خود را در يك حادثه نامربوط از دست داد و گفت:" مولر در زندگي مزايايي داشت، " با اين حال او از اطلاعات قابل‌توجه خود براي برنامه‌ريزي و اجراي حمله فيزيكي و شكنجه رواني دو غريبه بي‌گناه استفاده كرد."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.