استيو Krakauer (استيو Krakauer)برنده مناظره حزب دموكرات شد؟ اليزابت وارن، رقباي پيشتاز نمي‌توانند ناديده بگيرند

۷ بازديد
استيو Krakauer (استيو Krakauer)برنده مناظره حزب دموكرات شد؟ اليزابت وارن، رقباي پيشتاز نمي‌توانند ناديده بگيرند

سناتور اليزابت وارن در اولين بحث دموكراتيك سال ۲۰۲۰ در طول شب چهارشنبه, به معناي واقعي در مركز مرحله انجام گرفت. در نظر سنجي نتايج بسيار مثبت آرا, او به روشني زن مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌است. ممكن است او امواج راديويي نداشته باشد, اما در حالي كه ديگران سمت راست او را مي‌گيرند و جا خالي مي‌كنند و جاخالي مي‌دهند - و سعي كردند از لحظات خود براي دادن سخنراني‌هاي عمومي عمومي استفاده كنند - وارن مستقيماً به سوالات پاسخ داد. او همه خصوصياتي را كه او را به آرامي به چنين نيرويي تبديل كرده بود, نشان داد: اطلاعات او, اعتماد به نفس و بالاتر از همه, آمادگي او. او با پرتاب يك تهديد روشن به ساير نامزدها در صحنه گفت: " ما نياز به تغيير ساختاري در دولت, اقتصاد و كشور مان داريم ". اين لحظه‌اي بود كه او وضعيت خود را به عنوان پيشتاز در نظر گرفت, اهميتي نداشت كه چرا هيلاري كلينتون انتخابات سال ۲۰۱۶ را از دست داده‌است در يك كليپ ۱۵ ساله از برنامه بيل Moyers به خاك سپرده شده‌است. در آن اپيزود در فوريه ۲۰۰۴, استاد قانون هاروارد, كه نسبتاً ناشناخته بود, به داستاني در مورد تجربه خود در سال پيش با هيلاري Clinton.Eliz abeth وارن گفت كه او پس از نوشتن ستوني با لايحه ورشكستگي كه پيش از كنگره بود, با كلينتون ملاقات كرده بود. وارن توضيح داد كه چگونه همبرگر و سيب‌زميني سرخ‌كرده را مي‌خوردند و در مورد مسائل مربوط به اين لايحه صحبت كردند. به گفته وارن, " پس از متقاعد كردن طرف وارن, كلينتون در كاخ سفيد كار كرد تا لايحه را از حركت به جلو بردارد, از جمله متقاعد كردن شوهرش, رئيس‌جمهور, براي وتو كردن آنچه كه زماني كه بانوي اول يك سناتور در سال بعد شد چه اتفاقي افتاد? كلينتون به نفع همان لايحه راي داد " همان طور كه سناتور كلينتون, فشار بسيار متفاوت است, او پول را از گروه‌ها گرفته, و مهم‌تر از آن, او نگران آن‌ها است.

به عنوان يك حوزه انتخاباتي. … اين بخش ترسناك دموكراسي امروز است." يك انتقاد قانوني از سناتور اليزابت وارن وجود دارد، اما او پلك نمي‌زند. اصول او سالم هستند، و او آن‌ها را به روشني بيان مي‌كند و مفهوم ضمني آن واضح است - وقتي كه * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * تسليم شد. فراموش كرده بود كه principles.Ther يك انتقاد قانوني از وارن است، اما او پلك نمي‌زند. اصول او سالم هستند و او به طور واضح و به طور مداوم آن‌ها را بازگو مي‌كند. و اين مهارت - اين تركيبي از اصول بعلاوه سياست - كه او را نه تنها به يك كانديداي قدرتمند دموكرات تبديل كرده‌است، بلكه مهم‌ترين نامزد انتخاباتي امشب است كه پاسخ‌هاي آن‌ها توسط يك نظريه يكپارچه از اين مورد به هم چسبانده شده‌است - يك پيام فراگير به جاي يك سري از پاسخ‌هاي سياسي. متيو ميلر (@ matthewamiller)۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ به اين معنا بود كه او با بسياري از other ديگر كه پنجشنبه شب روي هم انباشته شده‌بودند بازي نكند: بايدن، سناتور جان هريس، شهردار Pete هريس و سناتور برني ساندرز. اين كار باعث شد كه او فرصت بيشتري براي پرتاب بمب به سمت بايدن داشته باشد، اما در كوتاه‌مدت، به حضار كمك كرد تا آنچه را كه به نظر مي‌رسد ببيند، نشان دهد، مرحله‌اي بالاتر از اين كه "اريك Swalwell". (يا آن چيزي بود كه تيم رايان داشت؟) وارن آشكارا از حمايت پيشرو برخوردار است، اما او همچنين به نظر مي‌رسد كه مي‌تواند از دو سلاح متفاوت حوزه انتخاباتي دموكرات، يك توانايي كليدي درخواست استيناف كند. تنها رقابت واقعي او براي جناح پيشرو اين حزب از ساندرز است و آخرين نظرسنجي MoveOn هم اكنون در صدر جدول قرار دارد. (البته اكنون همه نظرسنجي‌ها را با كمي نمك در حال حاضر در نظر بگيريد)اما او مي‌داند چگونه با يك رويكرد عملي و عملي با اعضاي جناح چپ اين حزب صحبت كند. در حالي كه وارن از رهبر راي‌گيري عمومي فعلي بايدن كناره‌گيري مي‌كند، بايدن در يك نظرسنجي جديد در رسانه Crooked of از sta اوليه ابتدايي.

" she ", او گزينه " انتخاب دوم " و همچنين انتخاب كساني است كه " موقعيت‌ها و سياست‌هاي " ارزش " را بيش از اندازه تعيين مي‌كنند. من اين هفته در مورد اين موضوع نوشتم كه چگونه كانديداهاي رياست‌جمهوري خودشان را از گروه جدا مي‌كنند با يك جز سري از نوع كه شامل عادت‌ها و كاستي‌ها نيز مي‌شود. آن‌ها به يك عنصر relatability منطقي نياز دارند. وارن به nerdiness, به موفقيت بزرگ تكيه زده‌است. او براي همه چيز برنامه دارد. او در طي مناظره گفت: " شركت‌هاي غول‌پيكر دقيقاً يك وفاداري دارند و اين كار را مي‌كنند ", اما آن‌ها بايد در اينجا در آمريكا و يا كانادا توليد كنند, و اگر بتوانند با حركت دادن شغل به مكزيك يا آسيا و يا كانادا از آن استفاده كنند, آن‌ها مي‌توانند اين كار را انجام دهند, و سپس تعداد زيادي از راي دهندگان ترامپ را در سال ۲۰۱۶ از دست بدهند, نمي‌توانند وارن را تا سال ۲۰۲۰ به موفقيت برسانند. همان نوع از احساسات ضد شركتي, ضد وال استريت و حتي احساسات ضد دي سي كه ترامپ را وادار به پاك كردن رقباي اصلي سال ۲۰۱۶ مي‌كند مي‌تواند وارن را جلوتر از كساني هل دهد كه احساس خستگي مي‌كنند و مانند بايدن احساس خستگي مي‌كنند. و همانطور كه در مصاحبه سال ۲۰۰۴ با Moyers مواجه شد, او از واقعي شدن در مورد ميراث سياسي class.She هراسي ندارد - او هرگز به طور كامل با آسيب نژاد بومي آمريكا و توضيح ناشيانه اش در ذهن مردم كه ارزش‌هاي " صحت " را در دفتر بيضي قرار داده‌اند, حساب نكرده است. (و مصاحبه او با شارلماني

tha مثال خوبي از نوع لحظه‌اي رسانه‌ها بوده كه او نياز به سرمايه‌گذاري در زمان بعدي دارد). او گاهي اوقات، به طور دردناكي در مورد Instagram.What، يك فرمت بهتر براي مذاكرات رياست‌جمهوري خواهد بود؟ ۲۵ ژوئن، ۲۰۱۹۰۳: ۴۵ اما در مركز او، وارن يك سياست‌مدار نيست. و همانطور كه در سال ۲۰۱۶ ديديم، "نه يك سياست‌مدار" دقيقا نوعي ويژگي است كه در حال حاضر در آمريكا طنين‌انداز مي‌شود. چهارشنبه اولين قدم در كمپيني بود كه نياز به توجه به مهارت وارن براي مخاطبان گسترده داشت. با ديگر كانديداها - ساندرز، بايدن، هريس و Buttigieg - در مباحثات پنج شنبه، لحظه او ممكن است زودگذر باشد. اما اگر تقريبا دقيقا يك سال از الان، وارن در حال پذيرش نامزدي در ميلواكي است، تعجب نكنيد. سپس چالش بزرگ‌تر پروفسور در مقابل ستاره تلويزيوني واقعي مطرح مي‌شود. اگر او بتواند در شب چهارشنبه بماند، حالش خوب خواهد بود.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.