رهبر سابق صرب بوسنيايي ، رادووان كارادزيچ ، گناه قتل عام

۵ بازديد
رهبر سابق صرب بوسنيايي ، رادووان كارادزيچ ، گناه قتل عام

THE, هلند - رادوان كارادزيچ رهبر سابق صرب‌هاي بوسني به جرم نسل‌كشي محكوم شد و به ۴۰ سال حبس محكوم شد و به مدت ۴۰ سال در دادگاه جنايات جنگي يوگسلاوي مجرم شناخته شد. او همچنين مسئول قتل, حمله به غير نظاميان و terror براي نظارت بر محاصره مرگبار ۴۴ ماهه پايتخت بوسني در سارايوو است. كشتار در SrebrenicaJuly ۹, 201501: ۵۴ Branded " قصاب بوسني ", او با جمعاً ۱۱ بار و محكوميت حداكثر حبس روبرو شد, اما ۴۰ سال زندان محكوم شد. كارادزيچ به عنوان رهبر سياسي و فرمانده‌كل نيروهاي صرب بوسني, كه به بدترين فجايع جنگ متهم شده, به as ecutors متهم شده بود. كارادزيچ كه ۷۰ سال سن داشت, اصرار داشت كه بي‌گناه است و مي‌گويد كه اقدامات دوران جنگ او قصد حمايت از تد ted را دارد: دو دهه بعد از اينكه Shelled, سارايوو, محاكمه RebornThe براي ديوان عالي سازمان ملل و توسعه قوانين بين‌المللي بسيار مهم است. كارادزيچ به عنوان يكي از رهبران ارشد صرب‌هاي بوسني به منظور مواجه شدن با پي‌گرد قانوني در دادگاه در مقر سابق شركت بيمه در The conviction conviction, به احتمال زياد حقوق بين‌الملل را در مورد مسئوليت كيفري رهبران سياسي براي قساوت‌هاي انجام‌شده توسط نيروهاي تحت كنترل خود, تقويت خواهد كرد. سرباز نيروهاي ويژه بوسنيايي در حال بازگشت به آتش است چرا كه او و غير نظاميان توسط تك تيراندازان صرب در مركز شهر سارايوو در ۶ آوريل مورد هدف قرار گرفته‌اند.

۱۹۹۲. سرباز به ضرب گلوله كشته شد later.MIKE persson / خبرگزاري فرانسه / گتي ايماژ، اسلوبودان ميلوسويچ، رئيس‌جمهور fileSerbian، متهم به دامن زدن به درگيري‌هاي مرگبار در بالكان در دهه ۱۹۹۰ قبل از اينكه قضات بتوانند حكم دادگاه trial.Kara dzic را صادر كنند يكي از آخرين اقدامات دادگاه جنايات جنگي يوگسلاوي است. اين دادگاه كه در سال ۱۹۹۳ تنظيم شده‌است ۱۶۱ مظنون را تحت تعقيب قرار داده‌است. از اين تعداد، ۸۰ نفر محكوم و محكوم شدند، ۱۸ تبرئه، ۱۳ محكوم به دادگاه‌هاي محلي و ۳۶ تن از مظنونان متهم به indictments، از جمله رئيس نظامي او، ژنرال راتكو ملاديچ و Vojislav ultranationalist هاي صرب هستند. هشت مورد درخواست استيناف و دو متهم قرار است با retrials مواجه شوند. قضاوت در پرونده سسلج به عنوان دكتر طب جايگزين، مو بلند ورزشي، ريش و عينك براي پنهان كردن صورتش قبل از اينكه he / رويترز به همراه ملاديچ كه در سال ۲۰۰۸ در بلگراد، صربستان، دستگير شد، تحت تعقيب بوده‌است. At Dabic، كه پسرش در ميان قربانيان سربرنيتسا كار مي‌كرده‌است، به رويترز گفت: " مبارزه دائمي من براي حفظ صلح، جلوگيري از جنگ و كاهش رنج هر كسي بدون توجه به مذهب، تلاشي نمونه است كه به جاي آزار و اذيت، به ويژه آن‌هايي كه در صربستان كه قبلا با نفرت مسموم شده بودند را نشان دهد.

بوسني و هرزگوين, رهبر كنوني صرب‌هاي بوسني كه پس از خاموش شدن در بوسني به عنوان قهرماني شناخته مي‌شوند, در پايان هفته گذشته به عنوان قهرماني در بوسني به عنوان قهرماني شناخته مي‌شود.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.