كشيش ارتودكس يوناني Greek به زنداني كردن آزادي آن‌ها كمك مي‌كند

۴ بازديد
كشيش ارتودكس يوناني Greek به زنداني كردن آزادي آن‌ها كمك مي‌كند

كشيش ارتدوكس يوناني ۸۳ ساله عمر خود را وقف يك جست و جوي غير معمول كرده‌است: خريد زندانيان زندان براي آزادي آن‌ها. Gervasios Raptopoulos از تغيير در سيستم قضايي يونان استفاده كرده‌است كه به مردم امكان مي‌دهد تا جرائم كوچك را با پرداخت جريمه به زندان بيندازند. قانون فقط شامل افرادي مي‌شود كه به جرايمي محكوم شده‌اند كه حداكثر پنج سال را دارند و به طور متوسط در هر روز پنج يورو محاسبه مي‌شود. مردم در حال گذراندن وقت براي جرايمي مانند تقلب كوچك، آسيب بدني، تملك سلاح، قطع درختان، مقاومت در برابر دستگيري و جرائم كوچك مواد مخدر در اين رده هستند. با اين حال، پيدا كردن بودجه كافي براي خريد يك راه، معمولاً تنها يك كالاي تجملي است كه مي‌تواند به بيش از ۱۵،۰۰۰ زنداني كمك كند تا آزادي خود را در حدود چهار دهه به دست آورند. وجوه او از كمك‌هاي خصوصي تامين مي‌شود، اما بحران مالي ادامه‌دار يونان فشار زيادي به خزانه وارد مي‌كند و در آن مردم ۱۰۰ يورو (۱۳۵ دلار) پيشنهاد مي‌كنند، آن‌ها اكنون ۵۰ يورو (۶۷ دلار) به آن‌ها مي‌دهند. اما اين doesn't ما را متوقف مي‌كند، " او يك نامه را به زبان عربي نگه مي‌دارد، نسخه‌هايي از آن به تمامي زندانيان آزاد، به زبان خودشان، داده مي‌شود و توضيح مي‌دهد كه چرا اين كمك‌ها را در شهر بندري of لاس Giakoumidis / AP - Associated دريافت مي‌كنند.


منبع

جاذبه های گردشگری یونان

۱- آکروپولیس آتن (Acropolis of Athens)

اکوپولیس شامل چند بنای تاریخی یونان، از جمله پارتنون، ارخه ایون، پروپیلایا و معبد آتنا نایک است. اکثر بناهای اکروپولیس در قرن پنجم قبل از میلاد و عصر طلایی یونان ساخته شده اند و و در دوره های مختلف توسعه پیدا کردند. این آثار برجسته در زمان تهاجم، تسخیر و جنگ های زیادی پشت سر گذاشته است و یکی از بزرگترین مقصد های تاریخی در جهان است.

بهترین غذاهای یونان

۱- موساکا (Moussaka)

موساکا در اصل نوعی کسرول (به غذایی‌هایی گفته می‌شود که در ظرفی به همین نام با دیواره‌های بلند طبخ می‌شود) است که از لایه‌های بادمجان تشکیل شده و با گوشتی که با ادویه طعم‌دار شده پر شده و سطح رویی با سس «بشامل» که یک سس کرمی خوشمزه است و از کره، آرد، شیر، نمک و مقدار خیلی کمی جوزهندی تشکیل شده پوشیده می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.