ورزش‌كاران روياهاي خانواده خود را در بازي‌هاي تابستانه بازي‌هاي تابستانه سال ۲۰۱۷ ميلادي برگزار مي‌كنند.

۶ بازديد
ورزش‌كاران روياهاي خانواده خود را در بازي‌هاي تابستانه بازي‌هاي تابستانه سال ۲۰۱۷ ميلادي برگزار مي‌كنند.

TAIPEI، تايوان - يكي از دانشگاه‌هاي هاروارد، ديگري در دانشگاه هاروارد. Both چانگ، ۲۴ ساله، در طي يك مصاحبه حضوري در دهكده قهرمانان آسيا به شبكه سي ان ان گفت: " به محض فرود آمدن من به عنوان يك ورزش‌كار به نمايندگي از كشور من، ما همه تيم‌ها را داريم، اما هدف ما اين است كه اين مرزها را درهم بشكنيم." در بيانيه FISU آمده‌است: "به دنبال يك اقدام سريع و سريع از سوي مقامات تايپه، ورزش‌كاران با تاخير همراه با پليس در خيابان‌ها تظاهرات كردند" و اين مراسم به همان ترتيب برنامه‌ريزي‌شده،: Miranda judoka و جري چانگ از تيم آمريكا در دهكده قهرمانان براي تي.

وي از طريق يك مترجم گفت: " اين يك رويداد بسيار مهم براي ملت ما است و اين يك رويداد بسيار مهم براي ملت ما است و اين يك رويداد بسيار مهم براي ملت ما است. اين رويداد اغلب ورزش‌كاران مختلفي از جمله aspirants المپيك و ورزش‌كاران المپيك را به خود جلب مي‌كند كه هر دو سال يك‌بار در شهرهاي مختلف برگزار مي‌شوند, دانشگاهي كه براي اين جزيره از نظر دموكراتيك از ۲۳ ميليون نفر دور از ساحل چين است. بيست و نهمين دوره بازي‌هاي تابستانه در سال ۲۰۱۷. مقامات شهري مي‌گويند: تايوان, تايوان, هواداران قبل از مسابقه واليبال بين تيم تايوان در يك مسابقه مقدماتي به مناسبت of rto Buzzola / LightRocket از طريق گتي ايماژ براي اولين مسابقه ورزشي كه در اينجا برگزار مي‌شود, به مصاف فرانسه مي‌رود. به عنوان مثال, در تايوان به تايوان مكاني مي‌دهد كه از زمان از دست دادن جايگاه سازمان ملل متحد به چين در سال ۱۹۷۱, به طور ديپلماتيك جدا شده‌است. ملي گرايان و كمونيست‌ها در سال ۱۹۴۹ در ميان جنگ داخلي چين با ملي گراياني كه دولت خود, جمهوري چين را به تايوان آوردند, تقسيم شدند. كمونيست‌ها در پي انتخابات ۲۰۱۶ رئيس‌جمهور تايوان ساي اينگ - ون, يك عضو حزب پيشرو دموكراتيك, كه در طول هفته‌ها و ماه‌هاي پيش از انتخابات سال ۲۰۱۶ به طور فزاينده‌اي مورد توجه قرار گرفته‌اند, به طور فزاينده‌اي در پي انتخابات ۲۰۱۶ خواهند بود " قطعاً زماني كه فرود آمدم احساس خاصي داشتم, زيرا من هميشه براي اهداف v به اينجا آمده‌ام.

خانواده isiting. بنا به گفته Bloomberg.Ko، شهردار تايوان، پس از اشاره اخير به نام جغرافيايي تايوان به عنوان "تايپه"، يكي از اعضاي جنبش المپيك تايوان به عنوان يك ميزبان براي شركت در رويداده‌اي ورزشي به عنوان "تايپه" به عنوان يك ميزبان براي شركت در رويداده‌اي ورزشي به عنوان "تايپه" معرفي شده‌است. اين نسخه بصورت آنلاين آپلود شد و در چاپ به عنوان مكانيك پيچيده of و روابط در سرتاسر تنگه تايوان در پس‌زمينه بازي‌هاي سال جاري پنهان شد، ورزشكاراني مانند the و ميراندا Imamura ۲۱ ساله بر رقابت‌ها و ماموريت شان براي نشان دادن آمريكا تمركز مي‌كنند. مراسم افتتاحيه شگفت‌انگيز بود! او گفت كه pic.twitter.com/EBK۳so۳GpA- ميراندا Imamura (@ mirandaimamura)۲۰ اوت ۲۰۱۷ بخشي از تيم جودوي زن است كه در سن ۴ سالگي شروع به مطالعه فرم هنر رزمي ژاپني كرد. او به سي ان ان گفت: " براي چند دهه، اين يك ماجراي خانوادگي بود چون پدر بزرگش، يك رقابت‌كننده در جودو، در دهه ۱۹۵۰ از ژاپن وارد كاليفرنيا شد و آن‌ها فقط در آنجا ماندند."

او گفت: Imamura با يادآوري لحظه‌اي كه به تايوان وارد شد، گفت: " يك كمربند سياه در سن ۱۴ سالگي در مسابقات ملي و ملي شركت كرد و براي اولين بار در سال جاري در مسابقات دانشگاهي شركت كرد. The added.Her كه به جودو آموزش داده و يك باشگاه جودو را در فرزنو (@ Miranda)در ۷ دسامبر ۲۰۱۶ در توكيو برگزار كرد، گفت: " اگر شما در Fresno هستيد، سلامتي پدر بزرگش كه قرار است در توكيو برگزار شود را به او نشان خواهم داد." Jason چانگ، ۲۲ ساله، توضيح داد: "با وجود اينكه آن‌ها به عنوان يك تيم با هم تمرين مي‌كنند، به محض اين كه نقاب خود را بر روي آن‌ها مي‌گذاريد، اين يك رقيب است"، "جيسون چانگ، ۲۲ ساله، توضيح داد:" ما مي‌توانيم با همه رقبا پيروز شويم." برادران چانگ پس از كسب مدال برنز و جري امروز در the I NAC مدال طلا گرفتند. pic.twitter.com/WJROyUkrKJ- USA Fencing (@ USAFencing)۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ با حصار كشي بر ضد يكديگر در كالج - جري براي دانشگاه هاروارد، جيسون براي UPenn - the مي‌تواند دوباره

جري چانگ، در تويي‌تر، تويي‌تر، اينستاگرام و Tumblr گفت: " اين حقيقت كه ما همه ورزش‌كاران هستيم، تيم‌هاي جداگانه‌اي داريم، اما هدف ما اين است كه اين مرزها را درهم بشكنيم، اما هدف اين است كه اين مرزها را درهم بشكنيم.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.