آيا ما مي‌توانيم به يك رسانه قطبي در عصر of اعتماد كنيم؟

۳۴ بازديد
آيا ما مي‌توانيم به يك رسانه قطبي در عصر of اعتماد كنيم؟

آمريكا يك معشوقه جديد دارد و اين يك پزشك بيماري عفوني ۷۹ ساله است. تصوير او بر روي غذا و كالا گذاشته شده‌است، و يك دادخواست براي جذاب كردن او به عنوان دومين مرد زنده وجود دارد.دكتر آنتوني Fauci به سرعت تبديل به منبع دو حزبي آمريكايي شد كه به اطلاعات مربوط به بيماري همه‌گير coronavirus اعتماد دارند.چرا؟از آنجا كه او دو ارزش را در بر مي‌گيرد، ديگر توسط اعتبار رسانه‌اي و قابل‌اعتماد بودن حفظ نمي‌شود.اگرچه رتبه‌هاي بالا و آنلاين در ماه مارس ۵۰ درصد افزايش‌يافته است، آمريكايي‌ها در مورد رسانه‌هاي خبري ترديد دارند. نظرسنجي اخير گالوپ نشان مي‌دهد كه ۵۵ % از آمريكايي‌ها مخالف روش پوشش رسانه‌اي هستند - كه نرخ نارضايتي بالاتري نسبت به كنگره دارد، كه بسياري از آن‌ها مي‌گويند.و واكنش عمومي به همه‌گير شدن coronavirus، عدم اعتماد آن را نشان مي‌دهد.آمريكايي‌ها در پذيرش فاصله اجتماعي و توصيه‌هاي خانگي تا حدي به عنوان نتيجه‌اي از مطبوعات sensationalized به كندي رفتار مي‌كردند. سال‌ها، رسانه‌هاي محلي سعي كرده‌اند تا در مورد بخش‌هايي از اين حادثه ۱۱ شب دست به دست هم بدهند، مانند: " محصول ايكس ممكن است كودك شما را بكشد! اين تي‌تر alarmist چند روز بعد اثبات خواهد شد.اما همچنين، داستان‌هاي برتر در سال گذشته و نيم -، Covington كودكان، collusion روسي و استيضاح را در نظر بگيريد. اين پوشش هر دو شورانگيز و حزبي بود.اگر نمي‌خواهيد ترامپ را دوست نداشته باشيد، پس شما وحشتزده مي‌شويد كه برت Kavanaugh يك قاضي دادگاه عالي است كه با نيك Sandman (Nick Sandman Robert Mueller)سر و كار دارد كه گزارش او با روسيه تباني نكرده است و ترامپ هنوز هم رئيس‌جمهور است.اگر مثل ترامپ عمل كنيد، شما بر اين باور هستيد كه جريان اصلي رسانه براي به دست آوردن ترامپ و هر كس ديگري با او در ارتباط است، و از آن زمان يك شكار ساحره بوده‌است.هنگامي كه همه اخبار مهم به عنوان موهاي روي آتش ارائه مي‌شود / "ما هرگز بهبود نخواهيم يافت" / شوك - و ترس - مردم توانايي درك آنچه در واقع اهميت دارد را از دست مي‌دهد. و اين جايي است كه مردم با پوشش coronavirus شروع به كار كرده‌اند.معلوم مي‌شود كه coronavirus در واقع اهميت دارد و به روش‌هاي در حال تغيير زندگي. اما واقعيت اين بود كه

او را بايد كنار هم چيد.براي كساني كه مي‌خواهند سر و صدا را قطع كنند, جلسات مطبوعاتي روزانه كاخ سفيد را به عنوان يك نيروي كار اخذ كردند. فرصتي براي آمريكايي‌ها براي شنيدن مستقيم از مردم در بار و فرصت مطبوعات براي عقب راندن, پرسيدن سوال‌هاي دشوار, و نگه داشتن مديريت ترامپ است.به عبارت ديگر, برخي روزنامه‌نگاري قديمي خوب.و با اين حال, به لطف حضور رسانه‌ها در حضور رسانه‌ها, اين امر به صورت حزبي و حزبي درآمده است. مورد در مورد جيم آكوستا, از سي ان ان است كه هر بار به طور معمول با رئيس‌جمهور ترامپ مواجه مي‌شود.استاد حقوق اساسي, جاناتان ماركوس در كنفرانس خبري روز شنبه توئيتر نوشت: " وقفه جيم آكوستا " نمونه‌اي از چگونگي تخريب مدل " پژواك - روزنامه‌نگاري " سي ان ان است. هر سوالي از آكوستا يك تلاش براي امتياز دادن به جاي كسب اطلاعات است. اين يك بيماري همه‌گير است كه بدون تسكين به خشم خود ادامه مي‌دهد. "برخي شبكه‌هاي كابلي تصميم گرفته‌اند كه كل جلسات توجيهي را پخش نكنند.هم msnbc و هم سي ان ان در نقاط مختلف قطع شده‌اند و سي ان ان تنها در جلسات توجيهي براي جلوگيري از دستيابي ترامپ به حضار بحث مي‌كنند. دفاع آن‌ها اين است كه ترامپ پوشش را به يك اجتماع سياسي تبديل كرده‌است و بنابراين لياقت زمان پخش برنامه زماني را ندارد.روش كار: اين پژوهش از نوع توصيفي - همبستگي است كه به روش پيمايشي انجام شده‌است.در زماني كه مردم از سلامت و سلامت خانواده خود هراس دارند, مطبوعات آزاد به ما اين ارتباط را عاري از تعصب و تعصب نشان مي‌دهند.در طول بحران‌هاي گذشته, رسانه‌ها بيانات خود را كاهش داده و حقايق را گزارش كرده‌اند اما محيط‌زيست قطبي كه در چند سال اخير رشد كرده‌است, تنها باعث ايجاد تنش بيشتر در برابر يك بيماري همه‌گير شده‌است.به همين دليل است كه قرآن كريم منبع ما است.

گزارش نرخ و اميد. چرا كه فقط به همان اندازه كه براي او راي داديد, نه به پزشك آمريكا.بورلي هيلز, عضو ارشد فروم زنان مستقل و رئيس گروه رسانه‌اي منطقه است. اين را برايش نوشت.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.